Sunday, April 25, 2010

Kirjand on möödas,


vaata, kohe saab uut... Ehk ühiskonnaeksam on juba kolmapäeval. Päris .. lahe.

Kirjandi teemaks valisin "Me kõik elame sama taeva all, aga meil kõigil ei ole sama silmapiir." (Konrad Adenauer). Ja ma ausalt ei oska öelda, kuidas läks või nii. Ma tean, et ühe raamatu pealkirja panin valesti ja ma arvan, et kirjand ikka ei läinud paremini kui proovikirjand. Aga Sikust võiks ikka rohkem saada :D 850 sõna kirjutasin. Loodan, et selle eest punkte maha ei võeta. Käekiri oli vähemalt oi-oi kui ilus. Pluss-punkte ka :D
Ühesõnaga, minu kulunud vastus küsimusele, kas olen rahul: Ühelgi muul teemal ma ei oleks osanud eriti üldse kirjutada ja sellel teemal poleks ka osanud paremini. Nii et.. tuleb rahul olla. :)

Aga jah, kolmapäeval nüüd juba ühiskond ja peaks õppima selleks vist veids. Täna oli üks konsultatsioon, kuhu ma ilmselgelt ei jõudnud. Homme veel viimane võimalus mingeid tarkusi endale pähe varuda õpetajalt, teisipäeval pean oma peaga hakkama saama. Aga küllap saab. Ulli ja Tarvo lubasid palvetada, siis ma vähemalt päris oma pea peale lootma ei pea. :)

Vot. Siis ongi juba PP 2010. Aeg lendab...

Kõigepealt on vaja tänaõhtune Ruuter seljatada. :)


No comments: