Friday, April 23, 2010

Ja juttu lõpust...

Teatavasti on mõni asi, mille kätte jõudmine ja möödumine annavad märku, et keskkool hakkab läbi saama. Tutipidu, lõpukell, lõpuball, lõpukirjand ja ülejäänud eksamid. Kolm esimest on minul möödunud ja neljas on homme ees.

Tutipidu oli väga lõbus. Meil on traditsioon ühele kirjanduse õpetajale alati midagi teha. Meie lend ehtis ta klassi üleni jõuluehetega ja klassi keskel oli isegi kuusk. Lae all ja igal pool rippusid kommidega täidetud jõulusokid ja kõik oli palju jõululikum, kui jõulude ajal olnud oli. Siis meie klass kogunes õue ja kui kõik õpetajad olid akende peale kogunenud, hakkasime järjest nende nimesid tegema.. inimkettidest siis. Mis seal ikka, muru ja muda peale pikali ja läks. See oli lihtsalt väga tuus, nalja sai palju. Ja märjaks sai loomulikult ja tantsutunnis saime tantsida igihaljaid ringtantse. Jehuu.

Lõpukell oli päris tore. Meie 160 esimese klassi õpilast olid meile kava ette valmistanud ja mina sain ka kõne pidada. Rääkisin kõigile The Game'ist. Sorry, kui sa nüüd kaotasid. :) Ma kaotasin ka. Too bad. Istutasime puu, mille alla matsime purgi, kus sees 15.-, meie lennu klasside nimekirjad ja 20. aprilli Eesti Päevaleht. Kui kunagi see õunapuu ära väsib, siis saab need kätte. ;) Can't wait.

Lõpuball oli ka mõnus. Tantsisin, kuulasin, naeratasin, naersin, laulsin, olin niisama ilus koos teistega ja kõigest sellest jäi nii hea mälestus. Tahaks veel pilte näha ja veel rõõmustada.

Paljud on küsinud, kas ma olen õnnelik, et kool läbi saab. Või mis emotsioonid üldse on. Aga ma ei oska seda kuidagi välja mõelda... Ma ju olen õnnelik, sest ma ei armasta koolis käimist. Samas olen ma õnnetu, sest kunagi varem ei ole ma oma klassikaaslastega nii hästi läbi saanud. Olen rahul, sest sel aastal olin koolis aktiivsem kui kõigi ülejäänud aastate jooksul. Olen hirmul, sest ei tea, kuidas ma eksamitega hakkama saan. Olen küsimuste ees, sest ma ei tea, mis saab edasi. Aga kõige olulisem selle kõige juures on siiski lihtsalt panna oma silmad Jumalale ja usaldada, et Tema juhib mind just sinna, kuhu vaja, just siis, kui vaja.

Hakkame siis pihta. Homme (laupäeval!!) kell 10.00 kuni 16.00 on vaja minu eest palvetada, okei? :)

2 comments:

Ulli said...

Hoiame sind palves:) Kas õhtul teed peo ka:D:P

Mariliis said...

Aa kuule, ei teinud... Aga täna tule Ruuterile, see on ka suht hea pidu! ;)