Friday, April 9, 2010

Hea päev



Ulli kirjutab mõnikord, kuidas tal on sõbrannadega head ajad olnud ja kuidas nad on koos toredusi teinud. Täna oli minul sõbranna päev.
Pärast kooli tegin natuke oma klassiõdede ja ühe klassivennaga natuke aega parajaks süües/juues Aura Cafés. Seal on vist linna odavaim Chai Latte, 25.- ja see on üks uus taeva kingitus, ma ütlen teile. See Chai Latte, ma mõtlen. Igatahes. Siis sain Liinaga kokku, La Fleur kohvikus olime ja seal on päris head pannkoogid. Mitte küll linna parimad arvatavasti, aga päris head :) Saime rääkida maast ja saime rääkida ilmast. Rääkisime tema elust ja minu elust ja teiste inimeste eludest ja toredustest ja nii hea oli kuulda, et tal läheb nii hästi. Kohe südamest on rõõmustav kuulda, kui teistel läheb hästi. Eile sain ka häid uudiseid, et kellelgi läheb veel hästi. Mul ka ju nagunii :)
Siis sain Kadriga kokku. Ma ei tea, kas ta ise sai aru, aga me olime 5 tundi koos, istusime, rääkisime, jalutasime, rääkisime ja rääkisime ja jalutasime. Me jalutasime vanalinnas, Kadriorus ja Pirita teel ja üttttlemata mõnus oli. Ilm oli pea täiuslik, seltskond oli imeline, meie jutuajamine... oli vähe teemasid, mida me ei puudutanud ja see oli ülimõnus. Ja Pirita tee on täis ilu ja mõnu, kui seal kõndida nii hea inimesega nii hea ilma korral. Kadrist sai minu asenduskallim. Otsustasime, et kui kummalgi meist tekib kallim, siis võib sõbrannast lahti öelda. Siis nüüd jah... asenduskallim. Kujutasime endale ette ühe Pariisi katusekorteri, max. 2-toaline, ilusa vanamoodsa hubase prantslasliku sisustusega, kus on väike koerake. See on meil kahepeale ja kui kumbki meist tahab sinna oma kallimaga minna, siis ei tohi teine koju tulla. :D Jah, sellised need jutud on, aga vahel on vaja ka lampi ajada.. ju... ;)
Mm... sellised päevad teevad rõõmsaks. Sõbrad on ikka suur väärtus, neid tasub meeles pidada.

Aitäh, kallikesed, ilusa päeva eest! :)

"The way to have a friend is to be a friend." Ralph Waldo Emerson

5 comments:

marii said...

aga millal minu kord tuleb? ah?
:)
tõenäoliselt siis kui ma ikkagi kuskilt palli ja kriiti leian.
hmm.

Mariliis said...

Haha, pall ja kriit on jah eelduseks sellele, et ma sinuga hängida viitsiks. :D (Tegelt ei ole... mulle kunagi ei meeldi, kui ma sind pikka aega näinud pole...) Varsti näeme, sa kutsu ise mind!

Laura said...

jee! ma ei olegi ainus, kes chai lattet armastab! :)Tallinna Ülikooli Kehrwiederis on 20 krooni, muide. Sageli parim osa koolipäevast :D

Mariliis said...

Aiiii kräpp, ma just mõtlesin, et leidsin hea odava koha, ikka sain tõmmata :P

Siku said...

Sorri, laura, aga kehrwiederi chai latte ei ole kõige parem.
Küll aga Viru keskuses rahvaraamatu chai, mis siis et kallis, see-eest MEGA hea.