Sunday, January 31, 2010

Sõber

Mõnikord ei ole tuju nii hea kui teine kord. Eile oli mul üks neist kordadest, kui mu tuju oli lihtsalt... imelik. Ma ausalt ei saanud aru, mis keiss on. Otsustasin, et tahan kellegagi rääkida, valisin ühe ohvri välja ja rääkisin talle, kui imelikult halb tuju mul on, aga endal oli muie näol terve see aeg, sest noh, kõik ei olnud halb ikka. Ma ajan ka ennast segadusse.

Igatahes, mida ma öelda tahan, on see, et on jube hea, kui on mõni sõber, kellele võib lampi oma muresid kurta. Ükskõik, kui lambist see tuleb, oskab keegi selle vastu võtta ja öelda täpselt õigeid sõnu või lihtsalt kuulata või lihtsalt edasi juttu ajada, ükskõik, mis teemal.

Sõber on aare. Mitte Aare, tunnen ainult ühte Aaret, ta on päris lahe, aga temaga ma väga ei räägi. Olen Jumalale tänulik, et selliseid mõnusaid sõpru on olemas, keda oma "ohvrina" kasutada saab, kelle peale saab toetuda ja kes sellest ära ei kohku. Ma tean, et mul on neid rohkem kui see, keda viimati kasutasin ja hoiatangi nüüd teid ette, et ma võin ühel hetkel tulla ja teid ära kasutada. Heas mõttes...


2 comments:

u said...

Haha, tule kasuta mind ära:D Väga.. sisutihe, aga pigem nilbe. Peaks parema repliigi ikka mõtlema... Tule tüüta mind oma muredega, mis mind eriti ei tüütagi.. see pole ka nii julgustav.. Võib-olla lihtsalt.. tule ja räägi ja ma kuulan:)

Ja seda, et.. mul ka kursusel 1 Aare.. ja teda pani piibel muigama- sest kus on su aare, seal on su süda.. Minu süda ikkagist tarvo juures, isegi kui ta nimi ei olegi Aare..:D

Laura said...

Ma olen sinuga väga nõus, Liisu :) Isegi selle Aare osaga :D