Wednesday, January 6, 2010

Lumivalgeke

Minu kooli teater teeb kordusetendust nimega "Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi." Mina olen seekord ka seal etenduses. Ma olen Lumivalgekese ema ja suren kohe ära. Aga Külli Talmar, kes seda etendust teeb, tahab, et lapsed oleksid rõõmsad, mõtles, et emad ei suregi ära, vaid muutuvad haldjateks. Seega ülejäänud aja olen ma haldjas. Koreograafiaga on tegelenud Maido Saar, ta on suht parim inimene selles valdkonnas minu teada. :)

Pean ütlema, et see etendus ei ole kuigi põnev. Kindlasti on üks või paar naerukohta, mis on ju alati rõõmustav, kuid üldiselt ei juhtu midagi üllatavat. Pöialpoisid on veidrikud (nagu peavadki), kuri kuninganna on tõeliselt kuri (ta on noor õpetaja, elab rolli sisse ;) ja haldjad on nagu nad on. Võib-olla on see etendus minu jaoks jama, sest iga proov on siiani täielik jama olnud ... võta ise mingid nolgid pöialpoisse mängima ja looda, et proov tuleb asjalik :D

Aga tegelikult pole mul aimugi, miks ma sellest siin kirjutan. Vist sellepärast, et... ma saan...
Meil on 10 etendust, tulge vaatama. Ma ei tea veel ühtegi kuupäeva peale esika, mis on laupäeval ja kutsetega. Aga kui soovi on, siis teavitan siin ka teid kuupäevadest :) Olen selle nüüd küll nii üle kiitnud, et ei tea, kas keegi tahabki enam tulla :D Mis iganes.

Kell on palju, täna oli 7 tunnine proovipäev, lähen magama parem, ega homne vast parem ei tule... ;)
Pilt esimesest etendusest 10 aastat tagasi.

*inspireeritud: proovipäev ja etenduse tulek*

Näe, juba leidsingi kuupäevi: http://www.viimsi.edu.ee/?id=69555


4 comments:

matu. said...

"Veel on osalisteks Mari-Liis Luide (hea kuninganna)..."
Artistinimi? ;)

Mariliis said...

Jaa, ma ei viitsi sellega enam vaeva näha :P

u said...

Aga seda, et.. suht siku-reklaam:)

Mariliis said...

Mis mõttes?? :D Siku sellest ei rääkinud :D