Friday, January 15, 2010

Ps 121

Iisraeli hoidja
Palveteekonna laul.
Ma tõstan oma silmad mägede poole,
kust tuleb mulle abi?
Abi tuleb mulle Issanda käest,
kes on teinud taeva ja maa.
Ei ta lase su jalga vääratada,
ei su hoidja tuku.
Vaata, ei tuku ega jää magama see,
kes Iisraeli hoiab.

Issand on su hoidja,
Issand on su varjaja su paremal käel.
Päeval ei pista sind päike
ega kuu öösel.
Issand hoiab sind kõige kurja eest,
tema hoiab sinu hinge.
Issand hoiab su minemist
ja su tulemist nüüd ja igavesti.

Täna hommikul, kui pea oli veel eriti unine ja mõte liikus mööda oma radu, lugesin seda kirjakohta. Olen seda tegelikult mitu-mitu korda juba lugenud, aga alles täna vaatasin seda teise pilguga kui tavaliselt. Muidu on ikka mõttes see, kui vägev, et ta minu üle vaatab ja milline kindlus võib mul olla iga päev, kui ma igal pool ringi liigun. See on tõesti vägev.

Aga täna mõtlesin ma teist asja. Kui inimene on loodud Jumala näo järgi ja tema sarnaseks ja no üldiselt sarnaste mõtete ja igatsustega, mis on Jumalal, siis miks on meile niiiiii oluline saada vähemalt 6 tundi und, kui Jumal üldse ei maga? Ta on isegi nagu tõotanud mitte magada, et ta saaks meid kõige kurja eest hoida. Päris karm ju. Nagu ... kunagi ei maga. Never. Aga tänu sellele on meil päris hea elu see eest. :)

Ja teine täiesti hoomamatu asi on see, et Jumalat pole keegi loonud. Täitsa hull. Ta on lihtsalt kogu aeg olemas olnud. Teda ei loodud, ta ei sündinud, ta ei hakanud olema, vaid ta lihtsalt on. Ja ei maga kunagi. Aaah...

Hull värk see mõtlemine... liiga palju ka ei tasu.

No comments: