Monday, May 18, 2009

Rist

Rist... mõelge, kui suur tähendus sellel tegelikult on ja kui väike asi on ta mõne jaoks. See imeline rist, milles meil on pääste, on nii paljude jaoks iluasi, lihtsalt kujund, lihtsalt ehe. Nii paljude jaoks on see, mis toimus ühel ristil tükk-tükk aega tagsi, lihtsalt muinasjutt, lihtsalt jutt, lihtsalt hullude uskumus või lihtsalt kuiv ajalugu. Aga on inimesi, kelle jaoks Rist on Kõik. Rist on Pääste. Rist on Elu. Rist on Vabadus. Rist on Jeesus Kristus, kes on meie Imeline Päästja. Meie Sõber, meie Lunastaja, meie Armastus, meie Elu.
Mina vist olengi Hull ja see ongi minu uskumus. Minu usk. Minu isiklik usk, mitte lihtsalt mu vanemate oma. Jeesus Kristus - minu Elu. Minu Pääste. Tahan elada selle vääriliselt, nii palju, kui suudan. Nii hästi, kui suudan. Jumala abiga - pole midagi võimatut.


*inspireeritud: see sama pilt, mis siin ripub*

2 comments:

Laura said...

Keegi kunagi ütles, et rist ilma Jeesuseta on lihtsalt piinariist...et samahästi võiks inimesed pisikest giljotiini kuju kaelas kanda :p
Ilusasti ja õigesti kirjutad :)
Jeesus on parim!

Sirli Küber said...
This comment has been removed by the author.