Wednesday, May 6, 2009

Mõningad mõtted

Aa, et unenägu jah? Tead, ei hakka sellest siin kirjutama ikka. Heheh, milline meelikosutav tüng. Kes tahab teada, võib mulle helistada või kirjutada või lihtsalt otse küsida. Loodan, et teid liiga palju pole ;) See on lihtsalt midagi sellist, mida on kuidagi keeruline blogisse kirjutada. 

Aga veel mõtteid.

PP oli :) Tõesti mõnus, kosutav, värskendav, Jumalaga lähendav ... kui nii saab üldse öelda, sest Jumal on ju kogu aeg meie juures. ISEGI kui me ei tunne teda lähedal. No kidding, eh? ;) 

Enne PP-d oli teisipäeval ülistusõhtu. Pärast seda saatsin Mairole sõnumi, et ma ei ole valmis inimesi ülistusse juhtima, vajan eestpalvet või asendajat. Ma olin päriselt täiega trotsi täis, et kuidas nii, Jumal, et sa jälle ei teinud minuga midagi erilist?? Hehe, ainuke asi, mis sellest tuli, oli see, et ma tundsin, milline teismeline ma olen. Õudne. . . Järgmisel hommikul pidin aga tõdema, et ... ei saa ikka ilma Jumalata. Kohe raske oli. Ja oh üllameelsust, otsustasin taas Jumalale ühe võimaluse anda. Haha, tegelikult andis tema vist pigem mulle uue võimaluse. Kiidan, ülistan, tänan Jumalat tema kannatlikkuse eest. Ja te kõik võite tänada Jumalat, et mina pole Tema, sest kui oleksin, siis poleks teist kedagi siin maa peal alles enam! :P Mina nii kannatlik ei ole. Aga igatahes...
Sain Jumalaga asjad korda, kõikidest emotsioonidest jäid alles ootusärevus, rõõm ja tänutunne. Olin nii valmis PP-ks. Ei jõudnud ära oodata neljapäeva (olgem ausad, eriti pikalt ei pidanud ootama ;), mil pidime juba Viljandisse minema. Aga... appike, palju on rääkida, üldse ei jaksa sellest kõigest kirjutada. See, mis algas neljapäeval... Piiblipäevad 2009 (jah, neljapäeval, meie jaoks küll ;) ... see, mis sai sealt alguse, ei ole veel otsa saanud. Oh, mis ma ajan, see sai ju tegelikult ammu alguse, kuskil septembris-oktoobris, kui hakkas see palvetamine ja korraldamine peale. Aga ... Lihtsalt. See säde, mille ma sain siis, hakkas nüüd vist põlema. Ma olen täis armastust ja rõõmu ja tänu. Ma sain seda, mida ootasin, Püsiühendus ruulib. Appi, ma pole ammu nii segast juttu kirjutanud. Aga... 

Teate. Ma olen lugenud nii mitut blogi ja asja, milles üritatakse kirjutada sellest, mis PP-l juhtus. Üritatakse!!! Aga nagu nemad, ei oska ka mina seda kõike kokku võtta üheks blogi sissekandeks. Asi, mis vajab mainimist on see, et Jumal, kes oli kutsutud, oli kohal ja ta muutis selle ürituse selliseks nagu ta oli. Ja see oli tõesti mõnus, kaif, vägev, täis Jumalat. 

Halleluuja, kiitus, tänu, austus, rõõm, ülistus Jumalale! Tänu Tänu Tänu.

JUMAL on NII hea, et EI OSKA SÕNADESSEGI PANNA!!! (Lugege psalme, kui tahate teada, kui hea! ;)

Rääkige minuga Jumalast ja Tema vägevatest tegudest!

*Inspireeritud: PP'09*

1 comment:

Siku said...

Ma läksin ka kergema vastupanud teed! :P