Tuesday, May 26, 2009

Buss, päike ja 12-aastased.

Jah, selles blogisissekandes kavatsen rääkida reisist võrratusse Austriasse (kuhu mina ja Siku teatavasti varsti kolime... kui Jumal lubab... ja me ikka tahame... ja... jah. Mõtleme veel...). Seltskonnaks reisil oli hunnik 12-aastaseid, mõned õpetajad ja... Siku. Ja tšello-Kati. Põhimõtteliselt siis Viimsi Muusikakooli orkester.

Teisipäeval, 19.05 alustasime vara-vara Tallinnast sõitu Viimsi ja siis Poola ja siis Tšehhi ja siis Austria poole.

Mm... Poola hotell. Ma ei tea, mis selle nimi oli, igatahes Kolm Musketäri mitte, aga asus siiski Varssavis. Väljast nägi välja nagu meie tavalised Lasnaka või Mustaka majad, seest... ka. Toad olid täitsa korralikud, aga kõik muu oli küll selline, et ega naljalt toast välja minna ei tahtnudki. Räägiti, et olla euroremonti tehtud, aga noh... Vististi ainult tubades (kusjuures pidin siiski öösel olema ettevaatlik, et riiul pähe ei kukuks).

Siis igatahes sõitsime hommikul Tšehhi, Brnosse. Linnas anti meile vabadust. Käisime selles ilusas linnas ringi, seal oli üks võrratu kirik, kus oli üks lahe vaimuliku kuju. Tundus, et ta üritab nalja teha ja ennast ära peita, aga ei õnnestu eriti. Seal käisime ka õhtul hilja vioola-Marilys'i ja tšello-Katiga jalutamas. Pikki käiseid ei olnud küll vaja, kuigi kell oli umbes 21-22, õues oli lihtsalt nii soe. Ja see oli alles algus ;)

Kui jõudsime Austriasse, täpsemalt Viini, tehti meile Viini ekskursioon. Põhimõtteliselt on see minu ja Siku tulevane elukoht, nagu mainitud. Kui sa oled mu sõber, siis sa tuled minuga sinna ühel päeval! ;) Seal oli... haigelt palav. Keegi ei tea seda paremini kui Siku, kes läheb vääääga kergesti punaseks ja ütleme nii, et seal läks ta väga kergesti väääääga punaseks :D No ikka... punane. Kahjuks seda eriti hästi jäädvustada ei õnnestunud, aga pildile jäi ta niigi sellegipoolest. Näiteks Mozartiga ja siis Mozartiga ja siis Beethoveniga. Läksime sööma mingisse Aasia restorani. Ma ütleks, et sealt sai alguse selle reisi lõpuni kestnud nuumamine. Ega ei kurda, kõht sai täis ja veel pealegi.

Aga ega me sinna jääda saanud, tuli võtta ette sõit Linzi, mis on Viinist umbes 153 kilomeetri kaugusel. Linz on üks Euroopa kultuuripealinnadest 2009. Ega ei imesta, tundus, et seal on kultuurilisi asju enam kui küll. Ja Doonau läheb ka sealt läbi ;) Seal algas üritus, kuhu me läksime, mille nimi on MegaHertz. Avaüritusel mängis üks suur orkester riikide hümnide popurriid ja kui kõlas kellegi hümn, kalpsas lava eest läbi keegi, kellel oli käes vastava riigi lipp. Oli uhke Eestit näha, mis seal salata. Ja tõesti - Eestil on ilus lipp! Põnev oli ka see, et pärast Eesti hümni oli vahepeal mingi suvakas ja siis Soome hümn. Heheh, saime taas huilata, mis siis, et võõras lipp. Hümn oli ju õige ;)

Avaüritus läbi, võtsime ette sõidu Gmundenisse, kus ööbisime kolm ööd. See on Linzist umbes 65 kilomeetri kaugusel. Seal oli asutus nimega Pension Bruderhofer. Ja tõesti, ei olnud tegemist vanadekoduga. Tegemist oli hoopis ... hotellitaolise asjaga. Inimesed jagati tubadesse. Neljased, kahesed, kolmesed. Mina, Siku ja Kati saime ühe kolmese, mis oli ainsana teises majas (sealsamas kõrval). Mis seal ikka, läksime sinna. Kolmene tuba... natuke vähe öeldud. Meil oli kolmetoaline korter. Kaks magamistuba, elutuba kööginurgaga, rõdu ja kõige parem vaade maailmas. OK, üks parimaid. Ikka väga hea ;) Ja muide hommikusöögid olid selles kohas täiesti suurepärased. Kõht oli ikka punnis juba vara hommikul. Head ja paremat (arbuusi näiteks ;)

Siis igatahes oli meil järgnevatel päevadel esinemisi, Gmundeni linnakeses suurel laval ja siis ka Linzi linna peaväljakul. Päris uhke oli, ega igat orkestrit sinna mängima lastud. Siiamaani ei tea, miks meid lasti :P Aga jah, mõnus ta oli. Mulle meeldib viiulit mängida, hea üllatus noh.

Kõikidel päevadel lõõmas tuline päike, ühe korra oli hull äike, aga hea ajastusega - siis kui hakkasime Linzist bussiga Gmundenisse sõitma. Nii et ütleme nii, et ilmad ei oleks saanud väga palju paremad olla. Küll jäid koledad randid (nagu oleks trikooga päevitamas käinud, iu!), aga savi, päike ruulib.

Kui üritus sai läbi, saime hakata kodu poole liikuma. Varavara hommikul pidime õnnetult lahkuma sellest suurepärasest ööbimiskohast Gmundenis, et normaalsel ajal jõuda... poolapaneelmajja/hotelli. . . Et normaalsel ajal koju jõuda. Ei tea, ei jõudnud :P Pärast keskööd ikka alles. Aga tead, ei kurda. Reis oli superlahe. Superlahe. Super. Lahe. Bussireisidest natuke kopp, aga noh, mis seal ikka, augustis jälle ;) Et... Tulge  minuga reisima, olen parim reisikaaslane, keda võid tahta ;) HAha, päris olen, aga üsna hea sellegipoolest ;)

*inspireeritud: reis Austriasse*

1 comment:

Kadri said...

mina tulen sinuga viini, kui sina minuga mehikosse! ;)