Saturday, January 1, 2011

2011!!

Uus aasta on kätte jõudnud. Meil, kallid eestlased, käib äri nüüd eurodes. Teate, kust ma seda väga hästi nägin? Nägin seda sõites Leppneemest linna poole, kui teele jäi bensukas, kus hinnad olid ~1.20 kanti. Lahe, nii odav. Oh jah, ma ei taha seda eurot tegelikult üldse kommenteerida, tuli siis tuli, mis seal ikka. Tere tulemast, EURO. :)
Eelmine aasta läks päris toredasti ära. Tahtsin ennast jagada kolme peo vahel. 1) Krissu juures toredused, 2) Viimsis toredad klassikaaslased, 3) Leppneemes toredused. Plaan oli teha seda järjekorras 231, aga ma ei viitsinud väga sinna Viimsisse minna nii vara, nii et olin 1-s päris kaua, jõudsin 2-te mingi kuskil pärast üheksat ja sain üllatuse osaliseks - kõik ei olnudki täiesti purjus. Juhuu :) Põhjus, miks ma pikalt mõtlesin selle Viimsisse mineku peale, oli see, et ma ei jõudnud peo alguseks, aga kui ma kaks tundi hilinen, siis on kõik juba täis ju. Aga olgu, sai selgeks, et maani täis ei olnud keegi. Välja arvatud üks kallis klassivend, kes 15 minutiks sisse hüppas ja meile kõigile kõhutäie naeru tekitas. Aga siis sai seal söödud-joodud, telekat vaadatud, juttu räägitud ja pool 2011 paiku sättisime ennast Haabneeme ranna poole teele, kus tahtsime ilutulestikku vaadata. Seal oli niiiiiii ilus. Pidime küll kõik reas seisma, sest mingi mõttetu rada oli sisse tallatud, millest me väga ei viitsinud kõrvale kalduda, aga siiski ilutulestiku vaated olid suhteliselt suurepärased. Kui ilutulestik vaadatud ja topsid kokku löödud, hakkasime astuma tagasi peo kohta; teel kaldusin sujuvalt kõrvale ja läksin hoopis Konsumi juurde, et Liina autot oodata ja Leppneeme saada. Leppneemes lasime veel mõned paugud ja selle rõõmustava Spindlipundiga saime mängida mänge ja teha mingit ... toredust.
Siis olin ühtäkki Krissu juures, kus mängiti mängu ja taheti veel mängu mängida ja nii. Ma tegelikult ei viitsi väga rääkida. Hihi.... Jäime magama nii:
Kristel läks oma voodisse. Villu läks suvalisse voodisse. Marii läks oma voodisse (jep, koju..). Lauri läks diivanile kõverasse. Heigo läks põrandale, asetades ühe jala diivanile. Mina läksin ühte... põnevasse diivanisse. Linda tuli minu peale. Tommi oli pooleldi püstiasendis tugitoolis. Siku ja Üllar olid vannis. Magada mingi liiga palju ei saanud, aga natuke sai. Piisavalt, et ennast ärgates kangena tunda. Ärkasin. Siis sõin. Tegelikult ei ole veel söönud, sest Siku alles hakkas süüa tegema. Head isu.
Head uut aastat, kullakesed! :)

2 comments:

Linda said...

esiteks.. kuidas see oligi..mingi, et ma ei ütle sulle enam kunagi "kullakene", kullakene!
teiseks.. minu meelest jäi heigo magama lauri kõrval diivanil.. vähemalt enne kui ma "magama" jäin, oli ta minu mäletamist mööda küll veel üsna normaalselt seal. aga siis mingi tunni aja pärast, kui silma korraks lahti tegin, oli ta väga veidralt põrandal. justkui samas asendis nagu diivanil enne, aga lihtsalt vajunud põrandale.. (seepärast ka see huvitav jalg diivanil :D)
kolmandaks... ma ei olnud sul kogu aeg peal ka ju!! Ja kui olin, siis see oli mugav.. ja sa elasid veel..ja vetsu lasin ka minna!

Aga ägekas oled! Mul oli küll täiega cool eile/täna! Tänks!

Mariliis said...

Esiteks, Jaa, aga miks ma ei pidanud seda enam tegema, ma ei mäleta... Olid vist liiga iksait. :D
Teiseks, Ma ei näinud, magasin/teesklesin magamist juba selleks hetkeks. Nägin teda istumas diivanil ja siis nii nagu oli.
Kolmandaks, jaa, ega ma ei kurdagi, et halb oli. Kange oli alles pärast! Ega kui sa ei oleks korra ärganud nii, et ma nägin, siis ma ei oleks vetsu küsinud. Haha, nagu koolis. 'Palun klassist välja!' Aga jaa, teinekordki. Inglismaale varsti tagasi! :D

Tore, et tulid, tore, et ma ka tulin pärast. :)