Wednesday, January 12, 2011

Viiul

Olen nii mitu korda mõelnud töö juures, et kui koju jõuan, siis mängin viiulit. Tuleb tuju noh.. Siiamaani mingi.. noh, algusest peale pole seda teinud.

Eile siis jõudsin koju, leidsin internetist Bachi kaheviiulikontserdi d-moll noodid, printisin välja (9 lk on üks partii :S) ja ei suutnud ka Siku mulle ära öelda. :D

Ja nii me mängisimegi kuni mõlemal käed valutasid (heh, ehk siis kaks korda läbi..) ja nüüd on nii, et tahaks veel. Ja tahaks veel noote otsida ja leida ja mängida. Vot.

Praegu leidsin Jules Massenet pala "Meditation" ooperist Thais. Seda mängisin muusikakoolis, kui ma olin veel väik(s)e(m). See on siiamaani mu kõige lemmikum lugu, mida ma mänginud olen. See on kaunis. :)

Aga tundub, et need 9 aastat muusikakoolis ei jooksnud täielikult mööda külgi alla (OK, esimene ja viimane vb jooksid siiski..). Viiul on tore pill, mulle meeldib. Näpud on hellad ja käsi nõrk, aga muidu on hea! :)


4 comments:

Ulli said...

vot, pillioskus on hea. alati hea. ma tahaks ka osata:). see ei peagi olema lemmik ega põhitegevus, aga lihstalt see, et sa tead, et oskad.. see on juba väärt.

Mariliis said...

Jaa, ma naudin küll. Naljakas, et nüüd siis tahaks harjutada, kui muusikakooli ajal ei viitsinud üldse pilli kätte võtta.

Kahju ainult, et näpud valusaks jäävad, ja vasak käsi väga ära väsib. Ei jaksa viiuli raskust nii kaua üleval hoida :D

Mari said...

Ps: Üks hullult hea ja lihtne lugu kahele viiulile Molly Mason- "Lovers waltz"

(http://books.google.ee/books?id=XJRNwZxVI5sC&printsec=frontcover&dq=Molly+Mason-+Lovers+Waltz&source=bl&ots=jHd1cgn3TP&sig=Jzci18TAJY3Eiqc5uFgdXF_byts&hl=et&ei=J2UvTebyFczIswa21uCRCA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=6&ved=0CEkQ6AEwBQ#v=onepage&q&f=false) I viiul

Mariliis said...

Oo, ma väga tänan.

Vaatasin seda nooti ja tundub, et me oleme seda lastemuusikakoolis mänginud isegi mingi ansambliga. Aga juba siis meeldis see mulle väga. Ilus ilus. :)