Thursday, February 18, 2010

Rohkem Jumalat!


Tahaks seda küll.

Aga kuidas seda saab nii, et ise midagi tegema ei peaks? Vist ei saagi, ega ju?

Ma olen nii tihti palveski öelnud, et ma tahan rohkem Jumalat oma ellu, rohkem kõike, mis on temaga seotud, kuid ma nagu ei tea, mida selleks teha, või siis tean, aga ei tee. Tundub, et minu elus on palju olulisemaid asju kui Jumal. Ja mulle ei meeldi, et mulle nii tundub.

Võtsin vastu venna (välja)kutse õppida Galaatia kirja teatud salmikesi. Siiani on neist õpitud 3:

Gl 2:16 - "Aga teades, et inimene ei saa õigeks Seaduse tegude kaudu, vaid ainult usu läbi Kristusesse Jeesusesse, siis oleme meiegi uskunud Kristusesse, et saada õigeks usust Kristusesse ja mitte Seaduse tegude kaudu, sest Seaduse tegude kaudu ei mõisteta õigeks ühtegi inimest."
(Selle vahetasime välja, mis on suht hea, sest see ei jää meelde absoluutselt!)

Gl 4:7 - "Nõnda ei ole sa enam ori, vaid poeg, aga kui sa oled poeg, siis sa oled ka pärija Jumala kaudu."

Gl 5:22-23 - "Aga Vaimu vili on armastus, rõõm, rahu, pikk meel, lahkus, headus, ustavus, tasadus, enesevalitsus. Millegi niisuguse vastu ei ole Seadus."

See oleks ju hea variant, mida teha selle asemel, et kaheteistkümnendat korda vaadata, kas Facebookis midagi põnevat toimub.

Ükskõik, mida ma teen või ütlen, praegu on fakt see, et ma tahan rohkem Jumalat ja vähem kõike muud, mis on saadaval. Tean, et Jumal tahab ka rohkem minu elus olla, aga ta vist ei mahu praegu ära. Hakkan seda muutma nüüd.

Palun hoidke mind palve ajal meeles, sest kui ma veel ühe sammu vales suunas astun, siis on väga halb.

<3

No comments: