Monday, April 28, 2008

Õnnelik

Hea on olla õnnelik. Olen seda viimasel ajal eriti tundnud. Ma olen õnnelik. Elu on ilus. On ju? :)

Üks asi, mille peale olen palju mõelnud, on see, kui suuuuuuur, kui lõputult suur on Jumala armastus. Seda ei ole võimalik mõõta ja see lihtsalt on... imeline! Tundub võimatu, aga see on tõsi, et Jumala armastus on piiritu ja täielikult tingimus-te-ta! Tee, mis tahad, ta ei hakka kunagi sind vähem armastama. Samas ta ei hakka kunagi sind ka rohkem armastama. Aga tead, mis? See ei olegi võimalik, sest ta juba armastab sind nii palju, et ta vahetas oma kõige kallima elu sinu oma vastu.

Ma olen õnnelik, sest Jumal teeb mu õnnelikuks. Jumal toob mu ellu need asjad ja inimesed, tunded ja mõtted, mis panevad südame kiiremini lööma, mis toovad naeratuse näole ja mida lihtsalt ei taha endale hoida.

Jumal on imeline!

*Inspireeritud: Jumal; rõõm (mis tuleb ülevalt :) *

No comments: