Thursday, March 15, 2012

mhmhmh

Ma ei tea, inimesed väidavad, et ma pole ammu blogi kirjutanud. I don't get it....

OK, võib-olla gettin ka. 

Aga paraku on nii, et kui pikk paus sisse jätta, siis on ju väga raske võtta üks mõte üles ja lihtsalt kirjutada. Mõtteid on palju, emotsioone on palju, tegemist on palju... Aga midagi sellist, mida üles kirjutada.. sellega on juba keerulisem.

Umbes kahe nädala pärast jääb minu kahest tööst mulle alles veel ainult üks. Veel kuu aega tagasi oli mul neid kolm. Ja ma arvan, et see, mis siis järgneb, saab olema natuke raske, aga täielikult worth it... ehk siis palka jääb palju vähemaks, aga see töö iseenesest on selline, mis mulle väga meeldib, nii et keda see palk huvitab, eks. :) Olen nii palju lugusid kuulnud, kus inimesed lihtsalt teevad ja teevad asju, hoolimata sellest, et raha pole, aga Jumal varustab täpselt siis ja täpselt nii palju või rohkem kui vaja.

Heartbeat Tallinnaga seoses on ikka suht iksait juba. Kristuspäevale tuleb esinema minu lemmik, Israel Houghton. Nagu... midaaaaaaaaaaaaaaa. Olen ikka päris noh... rahul. Suhtokei... no biggie... Ainult et on veids biggie ikka. Oeh :)
Ja saan ka ise laulda seal. Mitte vast koos temaga, aga ikka... Mulle üsna palju meeldib laulda, kui te veel ei ole märganud. Päris haige, kui ei ole.

Näete, mis juhtub, kui ma blogi kirjutan? Mitte midagi... mingi jura tekst. Okei, saan aru, tuleb tihemini kirjutada, siis.. tuleb ka armastus.

Lõpetuseks tsitaat Tarvo Luidelt rahu kohta (Tarvo muideks jutlustab imeliselt, olen uhke :) : 
"Jumala rahu ei võta meilt muresid. Rahu annab meile jõudu sellest üle olla."
Aamen.

 

3 comments:

Kristel Luide said...

Totally awesome blog, my sweet little sister!

Love you so much!

Ulli said...

tarvo on tubli jaa!
ja sina niiniinii hästi laulad! - isegi skype'i vahendusel nautisin.

Mariliis said...

Hahaa, ma mõtlesin, et kus või mis või milleks sa mind Skype'i vahendusel laulmas pidid kuulma, aga sain aru. :D Aitäh.