Thursday, May 5, 2011

Vana on möödas..?


Veel ei ole... Varsti (vist teisipäeval) läheb üks etapp mööda ja on vaja uuega alustada. Uued väljakutsed, rohkem ülesandeid, rohkem vabadust. Võib-olla tegelikult mitte. Ei tea, kas tegelikult miskit muutubki. Eks tuleb oodata ja näha... Juuni puhkus on mul peaaegu planeeritud. Augusti oma ka... mida küll oktoobri omaga teha..? Loodan, et koor võtab midagi ette. Mõtlesin, et huvitav, mis mõtted mul peas on. Mõtlesin, et paneks need mõtted lihtsalt kirja - just nii nagu tulevad. Aga niimoodi ei tulegi mingeid mõtteid.. Mõtlen, et prioriteedid on mul paigast ära. Mõtlen, et aega kulutan valel ajal valedele asjadele. Mõtlen, et ikka on tore. Mõtlen, et ootan juba jälle midagi enamat. Mõtlen, et tahaks... Mõtlen, et Kuku raadio võiks vähem reklaame lasta. Vabandust, kaubanduslikke teadaandeid. Vaatasin korra Facebookist ühte kommentaari ja mõtlen - peaks Martiniga hängima. Mõtlen ja mõtlen, aga justkui ei mõtlekski midagi. Ometi panen kõik kirja. Ja et endale ikka kindlasti selgeks teha, kui kehvasti mul prioriteetide ja tähelepanu hajumisega on, olen selle blogipostituse kirjutamise jooksul umbes 4 korda sedasamustki raamatut vaatamas käinud.

Midagi peab muutma, midagi peab tegema, kuidagi peab olema, aga mitte nii. Aga mismoodi siis?

No comments: