Thursday, May 19, 2011

Minu tuju

Ma mõtlen siin sellist asja... võimalik, et olen sellest hiljuti kirjutanud (OK, ma ei ole eriti hiljuti midagi kirjutanud), aga ... ma mõtlen siis, et miks on nii, et mingitel lampidel asjadel on minu üle võimu? Miks saab väga lihtsalt mu tuju mõjutada näiteks ilm? Kui päike on väljas, siis on hea. Kui päikest pole, siis on halb. (aa, üle-eelmises postituses mainisin seda sama asja.. :S) Või kui muusika on hästi rõõmus, siis on hea. Kui muusika on mõtlik, siis olen mõtlik. Kui muusika on kurb, siis olen kurb. Kui muusika on agressiivne, siis olen agressiivne. Kui tööd pole, siis olen morn, sest igav on. Kui tööd on palju, siis olen morn, sest ma ei jaksa. Kui kõht on tühi, siis on halb. Kui kõht on punnis, siis on halb. Kui ... no ükskõik, ma ei oska tegelikult enam näiteid tuua (praegu käib see laul, tunnen, et tahaks panna silmad kinni, pea laua peale toetada ja mõelda elu üle järele), aga see on lihtsalt ... huvitav.. minu jaoks. 
Ideaalis oleks nii: Jumal on hea - tuju on hea. Läbi raskuste - Jumal on hea - tuju on hea. Läbi heade päevade - Jumal on hea - tuju on hea. Kui saaks ikka korralikult selgeks selle, et Jumal ongi HEA, siis oleks super. 

Janeti blogis on üks lause, mis pani mõtlema - "What if you woke up with only those things you thanked God for yesterday?" 

Kas saaks nii, et täname Jumalat rohkem kõige eest, mis meil on? Temalt see kõik ju tuleb. :) Proovin.

 Tahaksid selliseid plaastreid või?

6 comments:

Ulli said...

esiteks- need plaastrid ei lähe ju üldse teemasse liisu:D! ja need on rõvedad.

teiseks.. hea point. on küll nii.. ja võiks küll olla nii.. et jumal ju ongi hea ja siis suudaksi seda joont hoida. võiks!

janeti lause on väga hea. ma õnneks värisema ei pea, aga võibolla võiks palved olla rohkem tänu-stiilis, kui lihtsalt palumise stiilis. saaks ju küll!

Mariliis said...

:D On küll rõvedad. Ma tegelt väga ei viitsi mingeid temaatilisi pilte otsida, nii et panen otsingusse esimese sõna mis pähe tuleb ja valin sobiva :D

Võiks täiega!!

Just, ma arvan ka, et saaks. Tuleb lihtsalt võtta ja teha ja olla tore :D

Siku said...

iuu liisu, need plaastrid :S

Mariliis said...

Su kommentaarid sakivad.

Laura said...

kust neid plaastreid saaks? Ma tahan!

Aga Liisu, kuidas sa teaksid, et sul on hea tuju, kui sul poleks kunagi halba tuju olnud?

Mariliis said...

Google'ist sain :D Sorry, ei tea, kust päriselt saab :P

Ja see on ka hea point. Küllap vist ei teakski.. kui just ei näeks teisi, kellel on halb tuju :D Aga jah, tähendab... nüüdsest! Hea tuju! :D