Sunday, June 20, 2010

Täna

Täna on minu Suur Päev. Nagu öeldakse. Lõpetan keskkooli ära.

Päris hull värk on sellega, sest ma olen juba hommikust saadik väikeses paranoias, et ma jään hiljaks või mu juuksur ei ilmu kohale ja pean ise mingi asja pähe keerama või ma ei saa üldse lõpetada, sest ma pole oma lahkumislehele allkirju kogunud või sada muud asja. Tegelikult on aga nii, et kõik läheb hästi ja noh tegelikult.. pole just palju asju, mis lõpetamisel viltu saaks minna. Eks? ;)

Tegelikult ma tõesti ei tea, kas mu juuksur tuleb kohale, sest ma ei tunne teda, ta kaotas oma telefoni ära ja ta ei tea mu aadressi. Aga siis on mul õde ja ema ja Maarja-Liis, kes oskavad juustega asjatada.

Ma ei jää hiljaks, sest Krissul on juhiload. :)

Keegi ei ole nii puudega, et ei lase mul selle lehe pärast keskkooli lõpetada, olgem ausad.

Ja kõik selle päeva juures on Jumala kätes.

aamen.

2 comments:

Kristel Luide said...

Päris nii ei läinud, nagu arvasid. Aga juuksur ei tulnud ja minu juhilubadest polnud kasu. Siiski läks kõik väga hästi! Kahju, et ma Su aktusest ilma jäin ainult. Anna andeks!

Mariliis said...

Ikka veel annan andeks. Aga kui sa veel kaua vabandad, siis hakkan mõtlema. ;)

Ei läind jah muidu päris nii. Aga õnneks oli siiski olemas Maarja-Liis. :) Ja sinu load, Anti load, same thing. :P