Tuesday, June 8, 2010

10 asja

1.) Ühiskonna eksam - 79, muusika eksam / kontsert vast 5.
2.) Ilm enam nii ilus ei ole, aga läheb vast jälle.
3.) Siku läks neljaks kuuks USsA.
4.) Tegin 5 minti jooksu, 2 minti kõndi Krissu-Lauri juurde ja tagasi.
5.) Reedel on mul viimane eksam - kõneõpetus.
6.) Esinesime gospelkooriga Tallinna raekoja platsil ja esineme kohe varsti Tartu omal.
7.) Ma tahaks natuke trenni teha, aga lükkan seda oskuslikult edasi.
8.) Jeesus on tore isegi kui mina ei ole.
9.) Hiljutine katse - kui panna roos suhkruvette, siis see püsib kauem elus.
10.) Peaks tihedamini blogi täiendama, aga praeguseks kõik.

Tervitades

Mariliis

1 comment:

Linda said...

Muide ma just mõtlesin, et ma 14. juunil ütlen sulle, et sa pole kuu aega bloggi (oiii, mulle meeldib see sõna :D) kirjutanud. Aga nüüd jõudsid ikka enne ära kirjutada..näh!
Tegelt nunnu! Paneks kohe like, kui saaks :P