Wednesday, December 16, 2009

Mis toimub siis?

Ma vaatasin siin, et mu eelmine sissekanne on ikka eriti vägev. Tunnen kohe, kuidas inimesed tunnevad mind paremini ja teavad, kes ma olen ja mis ma mõtlen. Ausalt öeldes on asi lihtsalt selles... vist... et päris palju on toimunud. Ja hästi raske on seda kokku võtta või sõnadesse panna. Välja öelda. Tegelikult välja öelda polegi nii raske, sest suuliselt ma ju oma mõtteid natuke jagasin sellele, kes küsis. Blogimisega on lihtsalt see, et kui ikka paus vahele jääb, siis on jura. Enam ei viitsi eriti võtta ja kirjutada. Aga ma nüüd võtsin. Ja kirjutan.
See nädalavahetus, mis ma seal mainisin. Aah.. tegelikult on mõttetu nii vanast asjast rääkida, võiks uusi asju välja mõelda. A ma ei viitsi. Räägin sellest 20-23 novembrist. Minu kallil kogudusel, Elav Kivi Vabakogudusel oli aastapäeva nädalavahetus. Igal aastal saab EK kogudusel surnutemälestamispühal sünnipäev olema. Seekord oli esimene. Ja see oli suurepärane. Meil oli külas üks seltskond inglise mehi, kes meie üritustel meile häid sõnumeid jagasid ja toredad olid. Kahju on ainult nüüd sellest, et ma rohkem ei oska midagi öelda. Emotsioonil oli nii suur osa kogu asjas, tundsin Jumala lähedust nendel päevadel, nagu ka saatana rünnakut ja seda, et me saame sellest viimasest tahtmise korral hõlpsasti jagu. Selle nädalavahetuse laupäeval oli PP eelkoosolek Pärnus ja see oli ka super, vaatamata kõigele, mis läks mitte nii hästi. Asi taandub sellele, kas Jumal on kohal või mitte. A mulle tundus, et oli.
Kindlasti on veel juhtunud palju head. Palju-palju. Ja palju mõtteid on ka olnud kõige selle kohta. Näiteks 4.-5. detsembril olid ka ülistusõhtud. 4. olin ma kohal ja see oli ka mõnus. Aga veel toimub, veel kohtun ma inimestega, räägin inimestega, kuulen inimestest, kellel on jagada lugusid sellest, mida Jumal teeb. Ta teeb, nii palju teeb! Tahaks, et inimesed jagaksid rohkem sellest, mida Ta teeb.
Veel tahan ma, et Jumal täidaks mind rohkem ja veel rohkem armastusega. Et ma saaksin seda rohkem ja veel rohkem teistele jagada, ilma, et ise tühjaks jääksin. Tahan Sind armastada, sõber, üleloomuliku Jumala armastusega. Tahan, et Jumal oleks minu elus nähtav. Tahan olla aus ja hea inimene. Kõik.

1 comment:

Siku said...

irw, hea algus sul.