Thursday, December 31, 2009

Jõulud

Need jõulud olid mõnusad. Tõsiselt mõnusad. Jõululaupäeval oli koos peaaegu terve minu pere, TarvoUlli olid Pärnus Ulli pere juures. Ülejäänud olid meil. Krissu ja Lauri tulid hommikul 11ks meile hommikust sööma ja siis veetsimegi juba terve päeva koos, sõime, sõime, sõime, käisime kirikus, sõime ja sõime. Kogu selle söömise juures rääkisime mingit mõnusat juttu, nii et vähemalt osa sellest rasvast, mis toidust tuli, sai ikka naermisega ära kulutatud :P Aga tõesti mõnus oli. Meil oli selline diil, et igaüks teeb lühikese ettekande teemal "minu unelmate kingitus". Ehk, mida sa tahaksid jõuludeks, kui mingeid takistusi ja piiranguid ei oleks. Väga põnev oli tegelikult kuulata mõtteid ja eriti armas oli kuulda, et Lauri unelmate kink on minna terve perega ümbermaailmareisile. Loomulikult me naersime natuke ta üle, aga ma hakkasin veids hiljem mõtlema selle peale ja tõesti, eriti mõnus pere on, miks siis otsida mingeid muid inimesi reisimiseks, kui omast käest nii hea seltskond võtta? Oi, seda reisi tahaks kindlalt teha kusjuures... Mm... :)
Igatahes! Laupäeval olid ka Tarvo ja Ulli meiega ja kuigi see õhtu oli üsna lühike, sest kõik olid jõulupidustustest ära kurnatud, oli meil ikka tore ja rõõmus aeg koos.
Tegin selle jõulu ajal palju kaarte. See oli lahe. Lasin oma kujutlusvõimel täiega lendu minna ja tõesti, ei olnud kahte ühesugust kaarti. Mulle meeldib meisterdada niimoodi küll, aga ideed said nii otsa, et lõpus oli suht lambine tunne juba :P
Igatahes jah, minu jõulud olid õnnistatud jõulud. Kinkidele ei olnud nagu mingi rõhku pandud (kaardid ei loe :P) ja pere ja kallitega koos olemine oli hinnas. Mulle meeldib küll mu pere.
Nüüd on vaja uus aasta vastu võtta.
Enne seda tuleb MyFitnessisse trenni minna tegema.
Näeme järgmine aasta, kallid, keda täna ei näe! :)
*inspireeritud: jõulud*

1 comment:

Kristel Luide said...

Mulle ka meeldib meie pere!