Monday, December 21, 2009

Jõul

Tere, sõberid, ma ei tea, kas keegi on märganud, aga jõulud hakkavad kätte jõudma. Ma märkasin, sest mõned hakkasid ükshaaval ette lugema, mida nad kellelegi kingivad. Aga mina ju ei ole veel midagi mõelnud. Vähe tobe... aega on nii vähe. No tegelikult ma olen mõelnud küll, aga välja pole mõelnud midagistki. OHH, tegelt ühe asja mõtlesin küll. Ee... never mind.
Sel aastal on meie kooli jõuluaktus Tallinna Jaani kirikus. Paljud kooliõpilased suhtuvad sellesse väga negatiivselt. Esiteks, vaja linna sõita. Teiseks, kirikus on igav. Kolmandaks, mitte üllatavalt - see on ju usu pealesurumine. Vaimulik sõna kooli aktusel on OK, aga kui seda on vaja kirikus kuulata, siis enam ei sobi. Nii imelik, kuidas inimeste aju töötab. Ma tean, et mul on kerge öelda, sest noh, ma elan linnas, tean, mismoodi kirikus on ja olen usklik inimene. Aga siiski, ma arvan, et peaks varsti tegema ettepaneku kogu maailma rahvale. Jõulud on kristlik püha. Kes ei taha sellel ajal Jeesusest midagi kuulda, ärgu tähistagu jõule. Minugipoolest.
Tegelikult soovin aga kõigile häid jõule ja häid kingiideid, kui neid veel vaja on. Ise tehtud, mitte lihtsalt kallis, on parim, pidage meeles! :)

No comments: