Thursday, September 27, 2012

The stuff about the stuff.

Whatever you do, work at it with all of your heart, as working for the Lord, not for men. 
Colossians 3:23

Mida te iial teete, seda tehke kogu hingest, nõnda nagu Issandale ja mitte nagu inimestele.
Kolossa 3:23

Eile, enne kui ma hakkasin minema inimesi teenindama, rääkisin oma kalli sõbraga ja ta saatis mulle selle kirjakoha. See on üks neist kirjakohtadest, mida ma olen lugenud ja kuulnud sadu kordi ja mis ometigi iga kord panevad jälle mõtlema, et kuidas seda siis oma ellu rakendada. Kandsin seda kirjakohta endaga kaasas terve päev ja ma pean ütlema, et tööpäev möödus lihtsalt... suurepäraselt. Tüdruk, kellega ma seal koos olin, oli päris tihti ärritunud, kuna meil said päris paljud asjad otsa ja kliendi jaoks ju oleme meie süüdlased. Aga mind kuidagi ei morjendanud. Iga uus klient sai uue naeratuse ja minu parima teeninduse osaliseks. Ja iga kord, kui töökaaslane millegipärast ärritus, ma põhimõtteliselt lihtsalt naersin ja kinnitasin, et pole ju hullu midagi. Ja tundus, et lõpuks jäi talle ka külge. 

Nii tore oli. Tuju oli hea terve aeg ja veel õhtul ka. 


Soovitan.