Monday, October 24, 2011

Uus algus

Uued algused on toredad ja ääretult keerulised asjad. Ütlesin täna hommikul (jälle) Jumalale, et tänasest alates(!!!) lähevad asjad paremaks. Pühendun rohkem. So far so... something. Polegi aru saanud, kas olen siis päriselt midagi teisiti teinud. 9gag.com'i ma ei lähe enam. Naljakas, aga see tekitas täiega sõltuvust. Naljakad pildid on seal ja kogu aeg ikka ainult üks lehekülg veel, kuni olen ära vaadanud mingi miljon lehekülge ja aeg oluliste asjade tegemiseks mõttetustele kulutatud. Mõtlesin, et miks küll ma ei oska eriti mõelda Jumalale mingil sügavamal tasandil. Miks mul ei ole sügavamat suhet Jumalaga. Aga mis sügavust saab sellel olla, kui kogu mu ajumaht kulub täiesti muudele asjadele. Meelelahutusele meelerikastamise asemel. Tahan uuesti proovida. Uuesti ja paremini. Kohati tundub narr küsida jälle uut võimalust, öelda Jumalale, et seekord kindlasti!! Aga tahan! Tahan ja tahan ja kõik! Jumalaga koos edasi, muidu on sakk.

Oeh, nii palju siis ühest mõttekast postitusest, mis siit tulema pidi. Mis seal's ikka. Parem kui mitte midagi või..? :)


1. Korintlastele 10:13: "Senini pole teid tabanud muu kui inimlik kiusatus. Aga Jumal on ustav, kes ei luba teid kiusata rohkem, kui te suudate taluda, vaid koos kiusatusega valmistab ka väljapääsu, nii et te suudate taluda."

1. Korintlastele 15:58: "Niisiis, mu armsad vennad, olge kindlad, kõigutamatud ning ikka innukad Issanda töös, teades, et teie vaevanägemine Issandas ei ole tühine!"

Ja SEE LAUL! See on midagi imelist. Uskumatult suurepärane laul minu jaoks. 

Aamen.

2 comments:

Ulli said...

ah ainult jumal on nii äge, et laseb ikka ja jälle proovida. pluss, tal on täiega hea meel, et me ikka ja ikka tahame proovida:D

Mariliis said...

Jaa, see on nii rõõmustav ja hea. :D