Saturday, March 27, 2010

Paar päeva


Viimased paar päeva on päris toredad olnud. Eile, reedel oli minu täditütre laulatus. Dagne Bärenson on nüüd Pr Grant Koch (vist öeldakse nii või?). Pruutpaar oli loomulikult ilus ja laulatuse muusika oli superluks! ;) Ja laulatuse edukust tõendab ka fakt, et Dagne Bärensoni pole enam olemas. Tore oli igatahes ja ma arvan, et pulmade seeria sai hea alguse. Ma tean 17 paari, kes sel aastal peaks abielluma (+ 2, keda ma ei tea, aga prl Kaljuste (üsna varsti Seppel) nimetas nad). Väga hull... one down...

Täna oli Tallinna nelipühi kirikus kolmas PP eelüritus, kolm koosseisu (NÜ, ME ja Eliel) esitasid ka oma toredat loomingut ja usun, et keegi neist saab oma esitust PP-l ka korrata.. pikendatud versioonis tõenäoliselt. Joel Võsu pani ka tarka ja hästi. :) Daniel [dä:niel] Viinalass [vi:nalaps] oli ka sama tore nagu ikka ja isegi Lauri Luide sai oma sarkasmi pilduda. Jääb vaid loota, et kõik said aru, et ta tegi nalja ja ei ole tegelikult.. jobu. :D Ja ausalt öeldes, mul on aeg hakata nahaalselt nõudma kõike, mis mul on vaja... kõrvamonitori. Jube ära tüütab, kui ei saada täpselt aru ja siis ma lihtsalt loobun ja rahuldun kuskil poole peal. :P Aga mis seal ikka. See näitab mulle ikkagi, kuidas Jumalat ei häiri üldse, kas ma kuulen piisavalt kitarri või kellegi vokaali, Ta saab ikkagi tulla ja puudutada inimeste südameid. Minust ei sõltu see kohe üldse. Mulle see sobib. Sobib.

Jumala õnnistusi Sulle, sõberike! Hea on, kui Ta Su elus on.

No comments: