Wednesday, March 10, 2010

10

Lugesin just postitust, mille kirjutasin täpselt aasta tagasi. Selle vahega küll, et tõenäoliselt selle eelmise kirjutasin õhtul. Praegu ei ole õhtu.

Täpselt aasta tagasi oli mu postituse teemaks, et olen 9 aastat olnud "ametlikult" kristlane. 10.03.2000 tegin oma kalli õega selle otsuse ja täna sai sellest päevast 10 aastat. 10 aastat! 10-aastane inimene on üldiselt juba päris mõistusega olend ja nagu jagab matsu enam-vähem. Mina tunnen end ikka veel kui väike laps, kui ma mõtlen Jumalale. Kui vähe ma tegelikult temast tean ja kui palju on mul veel õppida. Kuidas asi, mida ma kõige rohkem tahan teha, on lihtsalt olla ja tunda temast rõõmu. Kuidas mina tahan temale rõõmu teha ja kui lollakalt kerge see tegelikult on, kuigi vaadates oma igapäevaelu peale, tundub, et see on maailma raskeim asi. 10 aastat... See on alles algus. Ikka veel pean ma õppima, ikka veel vajan ma rohkem Jumalat ja pean pidevalt värskendama oma püsiühendust, mille signaal on hetkel päris nõrk.

Aga vähemalt ma tean, et ma armastan Jumalat ja Jumal armastab mind. Vähemalt on mulle selgeks saanud, et tema armastus minu vastu ei ole kuidagi seotud minu tegudega.

Palju õnne, Siku! 10 aastat oleme seda teed käinud, käime edasi ka! :)

No comments: