Thursday, November 19, 2009

Töövarjupäev

Mina käisin täna Maxil sabas. Tegelikult ei käinud sabas... okei, natuke käisin, sest ta näitas mulle maja. Igatahes, Max töötab Tallinna Perekeskuses psühholoogilise nõustajana. Ma sain näha, mida ta seal teeb ja kuidas see tema töö seal käib. Päris põnev ausalt öeldes. Sain ka kätt proovida, kas oskaksin noortele nõu anda, Max vaatas kohe üle ja kommenteeris. Sain sellise kommentaari, et kui ma oleks psühholoog, siis see ei sobiks, aga minult oli hea ;) Ehk ma rääkisin liiga palju endast, mida psühholoog ei pidavat tohtima teha. Igatahes, targad inimesed, võite kõik nõu anda noortele, kes on ausalt öeldes täiesti... clueless... leheküljel www.lapsemure.ee/forum_est/index.php?language=estonian on noori, kellel on palju küsimusi, mõni neist on täiesti lamp, hoiatan, aga mõni vajab tõesti mõnda mõistlikku inimest, kes annaks mõistlikku nõu.
Hiljem sain kokku ühe Eesti Ekspressi ajakirjanikuga (Maris), kes andis nõu seoses minu sooviga minna Tartusse ajakirjandust õppima.
Mõlemad inimesed (Max ja Maris) andsid suht sarnast nõu.
Max: ära psühholoogiat küll õppima mine!
Maris: ära ajakirjandust küll õppima mine!
gee... thanks.
Kes ütleb, mis pärast keskkooli saab? :)
*inspireeritud: töövarjupäev*

12 comments:

Siku said...

haha, palju õnne;)

u said...

Selles mõttes, et elu on läbi, kui keska on lõppenud:D
Haha, jee right! See on üks väga hea asi ikka, kui see tüütus läbi saab. Isegi kui inimesed, kes sind ümbritsevad, on toredad, ei ole lahe teha seda, mida teha ei emeldi. matemaatika, füüsika.. Appi kui vastik see oli. Ma tundsin end suht saamatuna ikka.
Nüüd olen õiges kohas.. ja vahel on isegi targa ja asjaliku inimese tunne peal. Oh, hämmastust, eks!?

Küll sina ka leiad oma tee.. ja see tee on nii vägev, sest Jumal on selle just sinu jaoks loonud..

Ja üldsegi.. võibolla nad soovitasid sul oma ala mitte õppida, sest pelgavad konkurentsi;) Kes teab, kui heaks sa võid saada, kui südame son kindel soov!

u said...

appi, sa oled ju abiturient ja mina seda kirjandi-vastutust omale ei võtaks, kui sa vea teeks..
kallis Liisu, võib-olla on side kriipsuga:D Ulli kirjutab seda teadlikult valesti- rebel noh!

Laura said...

Aga mina ütlen küll, et mine psühholoogiat õppima :D Koolis ei ole võib-olla just kõige lõbusam, aga muidu on lahe ala ;)

Tegelt ära mind kuula, aga ma tean kedagi, kes teab sulle paremini öelda, mis saab. Sa tead ka teda. Jumal.

Laura said...

hehee, me kirjutasime Ulliga samal ajal :D Su blogi on nii pop...

Mariliis said...

Ma vaatasin jah, et vist ühelegi postitusele ei ole nii ruttu nii palju vastuseid tulnud :D

Aga jaa, Jumala poole ma pöördungi sellega tegelikult, siin on ka hea teie aju ragisemist kuulata... kahjuks seda ei tulnud :P

Ja Ulli, tänan, ma tean ;) :D

Leeenu said...

ei ole siin enam miskit, ford mondeo, kiirsupid ja kuskile moldovasse misjonärideks noh...
või siis tartusse :D

Jon said...

gee-gee, ma arvan, et leenu pani kõige parema vastuse. JEE! :)
tegelt nõustun täiega ulliga. nii vastik oli jälle biloogiasse minna või kirjandussse või mingisse sügavalt mõttetusse ainesse. hiljem hakkasid muidugi alternatiivid tulema :P
aga liisu, tead. sul on ainult 1 variant, see tuleb meelde, kui vaatad üles (mitte lakke)

Jon said...

(järjejutt) ehk siis Jumalat usaldada ja kuulata :)

Mariliis said...

Haha, Jon, löök minu IQ pihta...

Jon said...

nääh, ma ei mõelnud nii. su iq on väga ilus! :)

Mariliis said...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Huvitavad komplimendid sul.