Tuesday, March 10, 2009

9 aastat

Täna 9 aastat tagasi andsid Liisu-Siku oma elud "ametlikult" Jumalale. Sõna "ametlikult" kõlab kehvasti, aga ei oska seda muudmoodi sõnastada, sest kristlikus peres oleme üles kasvanud, kuid see otsus tuli siis. 10. märtsil 2000.
Minu kristlase elu on 9 aasta jooksul käinud nii üles ja nii alla, et uskumatu. OK, võib-olla ei ole uskumatu, ma ei ole kunagi sattunud mingite sõltuvusainete küüsi ega ole ka prohveteerinud. Aga terve selle aja jooksul olen ma teadnud, et Jumal on olemas. Ma võib-olla olen olnud pahane ta peale millegi pärast, mõelnud, mis oleks, kui ma ei oleks kristlane (tõsimeeli soovides katsetada... aga ei teinud seda), aga ma ei ole kunagi suutnud panna ennast tunnistama, et Jumalat ei ole olemas. Miks? Sest ta ju on :)
Reaalne, armastav Jumal, kes otsib pidevalt kontakti oma armsate lastega. Meiega. Minuga. Sinuga.
Tegelen sellega, et saaksin oma püsiühenduse paika, et ei oleks probleem igas päevas kasvõi natukenegi aega leida, mida Jumalale pühendada. Jumal enne, siis muud.
Selleni olen jõudnud 9 aastaga, palju õnne!

*inspireeritud: sünnipäev! :)*

4 comments:

Krissu said...

oii, sa oled 6a vanem kui mina! palju õnne:D

Mariliis said...

haha, lahe :D
Aga muidu vist ei ole eriti vanem? Või olen noorem? (saan 7. augustil 18)

Krissu said...

ma saan ka 18, aga 1.sept hehe.. et tead pole kuu aega ka vahet:D

Mariliis said...

:D Tuus.