Thursday, October 16, 2008

Aeg.

Rääkisin Tiinaga, sain tema blogi aadressi. 
Lugesin. 
Ohhooo, minu mõtted siin kirjas ju! Osaliselt. Aga tema ei teadnud, et need minu mõtted on. 
Tuleb välja, et me oleme mõttekaaslased! :)

Üks teema, mida Tiina oma blogis puudutab, on see, kuidas Saatan saab ära kasutada meie soovi teenida Jumalat kõigega. Selle soovi kaudu jõuame me jälle selle punktini, kus Jumala teenimine saab olulisemaks, kui see, et olla Jumala endaga lähedases osaduses. Keegi olla öelnud, et "Võib-olla Jumal tahabki, et ma praegu rabelen!". Mina nimetan seda teise nimega kui Jumala tahe. Minu nimetus sellele on: alatu vale! Jumal ei taha mitte kunagi, et meie fookus kaoks temalt tema teenimisele või ükskõik millisele teisele vaba aja veetmise vormile. 

Jumal tahab olla minu ja sinu number 1 ja ta on valmis andma endast kõik, et selleks saada. 
Üks "aga" koht on see, et ta ei pressi ennast peale. Sealt läheb raskeks. Mina ja Sina, mu sõber, peame tegema selle otsuse panna Tema esimesele positsioonile. Ja kõik, mis veel olemas on võib tulla pärast Teda. 

Väljakutse.

*Inspireeritud: jutuajamine Tiinaga, jutuajamine Maxiga*

No comments: